הבדלים בין גרסאות בדף "י"א מרחשון תשכ"ה"

מתוך יומן 770
 
 
שורה 1: שורה 1:
 
יום ש"ק י"א מרחשון: בשבת התוועד הרבי משעה 1:30 עד 3:25 והרבי דיבר הרבה בענין עבודת התפילה, ואמר שפעם היו הבעלי בתים אחרי התפילה שמו את הטלית מעל פניו וישנו חצי שעה או חשבו חסידות, והיום בשעה 12:05 נגמר התפילה. וגם דיבר שלא שומעים את ההתוועדות ועשו משגענדים (?), ודיבר בענין מותרות באמריקה, יצחק נח (הנ"ל) לא הי' השבת.
 
יום ש"ק י"א מרחשון: בשבת התוועד הרבי משעה 1:30 עד 3:25 והרבי דיבר הרבה בענין עבודת התפילה, ואמר שפעם היו הבעלי בתים אחרי התפילה שמו את הטלית מעל פניו וישנו חצי שעה או חשבו חסידות, והיום בשעה 12:05 נגמר התפילה. וגם דיבר שלא שומעים את ההתוועדות ועשו משגענדים (?), ודיבר בענין מותרות באמריקה, יצחק נח (הנ"ל) לא הי' השבת.
 +
 +
בשבת התוועד הרבי משעה 1:30 עד 3:25.
 +
 +
הרבי דיבר הרבה בענין עבודת התפילה, ואמר שפעם היו הבעלי בתים אחרי
 +
התפילה שמים את הטלית על פניהם וישנו חצי שעה או חשבו חסידות, והיום
 +
בשעה 12:05 נגמר התפילה. גם דיבר שלא שומעים את ההתוועדות, ודיבר
 +
בענין מותרות באמריקה.

גרסה אחרונה מ־02:00, 1 באוגוסט 2012

יום ש"ק י"א מרחשון: בשבת התוועד הרבי משעה 1:30 עד 3:25 והרבי דיבר הרבה בענין עבודת התפילה, ואמר שפעם היו הבעלי בתים אחרי התפילה שמו את הטלית מעל פניו וישנו חצי שעה או חשבו חסידות, והיום בשעה 12:05 נגמר התפילה. וגם דיבר שלא שומעים את ההתוועדות ועשו משגענדים (?), ודיבר בענין מותרות באמריקה, יצחק נח (הנ"ל) לא הי' השבת.

בשבת התוועד הרבי משעה 1:30 עד 3:25.

הרבי דיבר הרבה בענין עבודת התפילה, ואמר שפעם היו הבעלי בתים אחרי התפילה שמים את הטלית על פניהם וישנו חצי שעה או חשבו חסידות, והיום בשעה 12:05 נגמר התפילה. גם דיבר שלא שומעים את ההתוועדות, ודיבר בענין מותרות באמריקה.