הבדלים בין גרסאות בדף "כ"ט תשרי תשס"ח"
שורה 1: | שורה 1: | ||
− | יום | + | '''יום ה', כ"ט תשרי, ער"ח מרחשון – יו"כ קטן''' |
+ | |||
+ | 770 כבר התרוקן באופן משמעותי מאורחים, וקריאת התורה התקיימה היום בבימה הקטנה. בקריאת התורה עלו שני חתני בר-מצוה (ראשון ושני), ולשלישי עלה כ"ק אדמו"ר מלך המשיח שליט"א כרגיל. | ||
− | + | אחרי התפילה התקיימה התוועדות וחזרת מאמר ע"י א' מחתני הבר-מצוה, בנו של הרה"ח ר' ראובן מטוסוב מצרפת. חגיגת הבר-מצוה הפכה עד מהרה להתוועדות חסידית, אליה הצטרפו גם הרב זלמן לנדא והרב יצחק ידגר, שנמשכה למשך כמה שעות(!) עד סביבות השעה 2:00. | |
+ | |||
+ | מנחה התקיימה במועדה (3:15) ולאחריה לא אמרו תהילים אלא הכריזו מיד על מעריב בשעה 7:00. | ||
+ | |||
+ | במשך היום ירדו גשמי ברכה, והדבר ניכר גם בתוך 770 (כידוע שאין התקרה של 770 חוסמת את השפעת הברכה...) ולפני תפילת מעריב עמלו כמה מהתמימים לייבש את שביל המעבר עבור כ"ק אדמו"ר מלך המשיח שליט"א (וכידוע שבכגון דא יש המצטטים את הפסוק בתהילים "ושבילך במים רבים"). | ||
+ | |||
+ | למעריב של אדר"ח מרחשון נכנס כ"ק אדמו"ר מלך המשיח שליט"א בשעה 7:00. משום מה, לא נתלו המודעות הרגילות של "יעלה ויבוא", אך כנהוג דפקו "המעוררים" לפני תפילת שמונה-עשרה כתזכורת (וכידוע שכ"ק אדמו"ר מלך המשיח שליט"א מקפיד על כך). | ||
− | השיעור העיוני | + | בסביבות השעה 10:00 התקיים במערב 770 השיעור העיוני השבועי בעניני גאולה ומשיח (הראשון לשנה זו, לאחרי שבמשך חודש תשרי הושבת השיעור, בעיקר בעקבות כך שכל החגים חלו בליל שישי), אותו מסר היועץ החינוכי מארץ הקודש הרב מרדכי רוטנשטיין שי'. בדבריו, ביאר כיצד ניתן להתחיל לחיות באופן של ימות המשיח, ע"י עבודת המוחין. |
− | + | זמן מה אחרי סיום השיעור התקיימה התוועדות חסידית לרגל ראש חודש מרחשון במערב 770, בהשתתפות הרב זמרוני ציק. נושא דבריו היה אודות תחילת ה"קבוצה" החדשה – תשס"ח, שהיא בעצם ה"קבוצה" שהולכת לזכות להתגלותו המלאה והמושלמת של כ"ק אדמו"ר מלך המשיח שליט"א, ודרש מכל אחד ואחד "לחיות" עם כך שהרבי שליט"א מלך המשיח חי וקיים כפשוטו (ס"ח – בגימטריא "חיים"), המתבטא בשירה חזקה בעת כניסת מלך המשיח לתפילות וכיו"ב בידענו שהרבי שליט"א מלך המשיח נכנס כפשוטו ומעודד את שירתנו. | |
− | + | בתוך דבריו העלה זכרונות מתקופת שהותו אצל הרבי שליט"א מלך המשיח בתשרי תשל"ה ועל הקירובים המיוחדים שקיבל כ"זוכה בגורל", וכן סיפר אודות פתיחת הבית-חב"ד הראשון בארץ ובעולם כולו (בבת-ים) ועל ההחלטה לקריאת השם "בית חב"ד" בהסכמת וברכת מלך המשיח. בהמשך סיפר גם על המבצע שהתקיים בחג הגאולה ג' תמוז האחרון ב"בארים" בתל-אביב. כן עורר על החובה לקשר יהודים למלך המשיח באמצעות אגרות הקודש, והסביר שע"י כך נעשה כל אחד ואחד מאיתנו נביא ממש, שניתן לבשר לכל יהודי באופן מיידי את נבואת וברכת הרבי שליט"א מלך המשיח לכל עניניו. | |
− | + | בהמשך הצטרפו להתוועדות הרב שלמה זלמן לנדא שי' – משפיע בישיבת חב"ד בבני ברק והרב דוד נחשון שי', שאף הם נשאו דברי חיזוק והתעוררות. ההתוועדות נמשכה עד השעה 5:00 בבוקר לערך. | |
− | + | יצוין כי ב"חדר שני" התקיימה ההתוועדות השבועית של תלמידי "קבוצה" תשס"ז בוגרי ישיבת תומכי-תמימים בכפר חב"ד ("אור שמחה" – "בוכרים"). |
גרסה אחרונה מ־21:35, 25 באוקטובר 2007
יום ה', כ"ט תשרי, ער"ח מרחשון – יו"כ קטן
770 כבר התרוקן באופן משמעותי מאורחים, וקריאת התורה התקיימה היום בבימה הקטנה. בקריאת התורה עלו שני חתני בר-מצוה (ראשון ושני), ולשלישי עלה כ"ק אדמו"ר מלך המשיח שליט"א כרגיל.
אחרי התפילה התקיימה התוועדות וחזרת מאמר ע"י א' מחתני הבר-מצוה, בנו של הרה"ח ר' ראובן מטוסוב מצרפת. חגיגת הבר-מצוה הפכה עד מהרה להתוועדות חסידית, אליה הצטרפו גם הרב זלמן לנדא והרב יצחק ידגר, שנמשכה למשך כמה שעות(!) עד סביבות השעה 2:00.
מנחה התקיימה במועדה (3:15) ולאחריה לא אמרו תהילים אלא הכריזו מיד על מעריב בשעה 7:00.
במשך היום ירדו גשמי ברכה, והדבר ניכר גם בתוך 770 (כידוע שאין התקרה של 770 חוסמת את השפעת הברכה...) ולפני תפילת מעריב עמלו כמה מהתמימים לייבש את שביל המעבר עבור כ"ק אדמו"ר מלך המשיח שליט"א (וכידוע שבכגון דא יש המצטטים את הפסוק בתהילים "ושבילך במים רבים").
למעריב של אדר"ח מרחשון נכנס כ"ק אדמו"ר מלך המשיח שליט"א בשעה 7:00. משום מה, לא נתלו המודעות הרגילות של "יעלה ויבוא", אך כנהוג דפקו "המעוררים" לפני תפילת שמונה-עשרה כתזכורת (וכידוע שכ"ק אדמו"ר מלך המשיח שליט"א מקפיד על כך).
בסביבות השעה 10:00 התקיים במערב 770 השיעור העיוני השבועי בעניני גאולה ומשיח (הראשון לשנה זו, לאחרי שבמשך חודש תשרי הושבת השיעור, בעיקר בעקבות כך שכל החגים חלו בליל שישי), אותו מסר היועץ החינוכי מארץ הקודש הרב מרדכי רוטנשטיין שי'. בדבריו, ביאר כיצד ניתן להתחיל לחיות באופן של ימות המשיח, ע"י עבודת המוחין.
זמן מה אחרי סיום השיעור התקיימה התוועדות חסידית לרגל ראש חודש מרחשון במערב 770, בהשתתפות הרב זמרוני ציק. נושא דבריו היה אודות תחילת ה"קבוצה" החדשה – תשס"ח, שהיא בעצם ה"קבוצה" שהולכת לזכות להתגלותו המלאה והמושלמת של כ"ק אדמו"ר מלך המשיח שליט"א, ודרש מכל אחד ואחד "לחיות" עם כך שהרבי שליט"א מלך המשיח חי וקיים כפשוטו (ס"ח – בגימטריא "חיים"), המתבטא בשירה חזקה בעת כניסת מלך המשיח לתפילות וכיו"ב בידענו שהרבי שליט"א מלך המשיח נכנס כפשוטו ומעודד את שירתנו.
בתוך דבריו העלה זכרונות מתקופת שהותו אצל הרבי שליט"א מלך המשיח בתשרי תשל"ה ועל הקירובים המיוחדים שקיבל כ"זוכה בגורל", וכן סיפר אודות פתיחת הבית-חב"ד הראשון בארץ ובעולם כולו (בבת-ים) ועל ההחלטה לקריאת השם "בית חב"ד" בהסכמת וברכת מלך המשיח. בהמשך סיפר גם על המבצע שהתקיים בחג הגאולה ג' תמוז האחרון ב"בארים" בתל-אביב. כן עורר על החובה לקשר יהודים למלך המשיח באמצעות אגרות הקודש, והסביר שע"י כך נעשה כל אחד ואחד מאיתנו נביא ממש, שניתן לבשר לכל יהודי באופן מיידי את נבואת וברכת הרבי שליט"א מלך המשיח לכל עניניו.
בהמשך הצטרפו להתוועדות הרב שלמה זלמן לנדא שי' – משפיע בישיבת חב"ד בבני ברק והרב דוד נחשון שי', שאף הם נשאו דברי חיזוק והתעוררות. ההתוועדות נמשכה עד השעה 5:00 בבוקר לערך.
יצוין כי ב"חדר שני" התקיימה ההתוועדות השבועית של תלמידי "קבוצה" תשס"ז בוגרי ישיבת תומכי-תמימים בכפר חב"ד ("אור שמחה" – "בוכרים").